NHL:ssä on tällä viikolla luvassa NHL:n varaustilaisuuden lisäksi johtohenkilöiden kokous, jossa kaikki GM:t ja seurojen omistajat istuvat saman pöydän ääreen.

ESPN:n toimittaja Emily Kaplanin mukaan yksi mielenkiintoisista aiheista, mistä NHL:n johdon kokouksessa keskustellaan on sarjan laajentuminen 33 joukkueeseen.

Näillä näkymin laajentuminen tarkoittaisi uutta seuraa Teksasiin Dallas Starsin seuraksi.

Uutena mahdollisena NHL-kaupunkina pidetään Houstonia tai Austinia.

Teksasissa on Starsin lisäksi jääkiekkoseuroja vain yksi, kun Starsin AHL-seura Texas Stars pitää kotiaan Austinissa. Aiemmin Teksasista löytyi myös AHL-seurat San Antonio Rampage ja Houston Aeros. Rampage on nykyään Henderson Silver Knights ja Aeros muutti Iowaan Minnesota Wildin AHL-seura Iowa Wildiksi.

Dallasin metropolialueella pelaa myös ECHL-seura Allen Americans, joka on NHL-seura Ottawa Senatorsin yhteistyöseura.

Houstonissa asuu tällä hetkellä 2,4 miljoonaa ihmistä, mutta metropolialueella on hurjasti lähes kahdeksan miljoonaa asukkia. Teksasin pääkaupungissa Austinissa ihmisiä asuu reilu miljoona ollen osavaltion neljänneksi suurin kaupunki.