Dallas Stars neuvottelee edelleen jatkosopimuksesta yhdysvaltalaishyökkääjä Jason Robertsonin kanssa.

Kuten KiekkoUutiset on aiemmin uutisoinut on Robertsonin pyynnin ja Starsin tarjouksen välillä kaksi miljoonaa dollaria eroa. Robertson haluaa kahdeksan vuoden sopimuksella 112 miljoonaa dollaria, kun taas Stars on valmis tarjoamaan vain 96 miljoonaa dollaria.

Nyt leikkiin on tullut mukaan Seattle Kraken, sillä GM Jim Nill antoi Robertsonin taustatiimille oikeuden neuvotella myös muiden seurojen kanssa.

Krakenin GM Jason Botterill on tarjonnut laitahyökkääjälle kahdeksan vuoden sopimusta 120 miljoonan dollarin palkalla eli 15 miljoonan dollarin kausipalkalla.

Tämä ei kuitenkaan Robertsonia miellyttänyt, sillä hyökkääjä saisi todennäköisesti käteen saman pelatessaan 12 miljoonan dollarin palkalla Starsissa.

Kesän 2017 kakkoskierroksen varaus on haluttu pelaaja, sillä hyökkääjä on takonut 456 otteluun hurjat 213 maalia ja yhteensä 490 tehopistettä. Viime kaudella 27 vuotta heinäkuussa täyttävä laitahyökkääjä iski 45 maalia ja yhteensä 96 tehopistettä.