NHL-seura Los Angeles Kings tiedotti aiemmin tällä viikolla brändipäivityksestään, joka koskee muun muassa joukkueen logoa, fonttia ja värimaailmaa. Uusissa tunnuksissa on mukana ydinelementtejä seuran 1990-luvun aikakaudesta sekä alkuperäinen kruunu vuodelta 1967, jolloin Kings liittyi NHL:ään.
Tiedotteen mukaan Kingsin uuteen tunnukseen on haettu inspiraatiota seuran logosta vuodelta 1988, jolloin Los Angelesissa alkoi kiekkolegenda Wayne Gretzkyn aikakausi. Seuran virallisina väreinä säilyvät musta, hopea ja valkoinen.
Kingsin mukaan brändipäivityksellä halutaan korostaa seuran pitkiä perinteitä ja myös sitä, miten vahva brändi toimii seuralle myös tulevaisuuden tukipilarina.
– Tämä on ollut pitkä prosessi, ja olemme iloisia, kun saamme esitellä työn tulokset nyt faneillemme ja koko Los Angelesille. Päivityksessä on huomioitu 57-vuotinen historiamme, ja siihen on otettu mukaan elementtejä seuran kaikilta aikakausilta.
– Olemme myös ottaneet huomioon sekä entisiltä että nykyisiltä pelaajilta saamaamme palautetta, Kingsin toimitusjohtaja ja seuralegenda Luc Robitaille kommentoi.